دکتر فوق تخصص گوارش کرج



تاریخ انتشار : 1402/07/07 00:13
نویسنده : دکتر محمد تقی صفری فوق تخصص گوارش در کرج


یکی از بهترین مراکز دریافت خدمات درمانی برای بیماران گوارشی در کرج ، مطب جناب آقای دکتر محمد تقی صفری فوق تخصص گوارش و کبد می باشد . ایشان یکی از حاذق ترین و برجسته ترین پزشکان فوق تخصص گوارش و کبد در ایران می باشند که سابقه ی بسیار خوبی در تشخیص و درمان بیماران مراجعه کننده دارند . ما در این مقاله سعی داریم تا دلایل مراجعه به مطب ایشان را با توجه به نظرات دریافتی از مراجعه کنندگان گرامی با شما در میان بگذاریم .

تخصص و تبحر


یکی از اصلی ترین دلایل مراجعه بیماران به مطب ایشان تخصص بالا و تبحر ایشان در زمینه تشخیص و درمان انواع بیمارای های گوارشی و کبدی است. ایشان با معاینه دقیق و در صورت نیاز تجویز آزمایشات مختلف بیمار را به صورت کامل بررسی می کنند و پس ار تشخیص بیماری مراحل درمان را شروع می کنند. ایشان همچنین عضو انجمن تخصصی گوارش آمریکا یا به اختصار AGA و همچنین عضو انجمن تخصصی گوارش و کبد ایران یا به اختصار IAGH می باشند.

خوش اخلاق بودن


شاید عجیب باشد ولی یکی از اصلی ترین دلایل مراجعه بیماران و همراهانشان به مطب آقای دکتر صفری اخلاق خوب ایشان و برخورد مناسبشان با بیماران و همراهان ایشان هست . ایشان با برخورد دوستانه و صمیمانه رابطه ای مبنی بر احترام و اعتماد را با مراجعه کنندگان شروع می کنند که تا آخر مراحل درمانی و پس از آن ادامه دارد که این امر باعث بهبود عملکرد ایشان و اعتماد بیشتر بیماران به درمان تجویزی ایشان می شود.

آندوسکوپی و کلونوسکوپی در مطب


یکی دیگر از نکته هایی که بسیار برای بیماران اهمیت دارد امکان انجام آندوسکوپی و کلونوسکوپی در مطب بوسیله شخص ایشان است . با توجه به این نکته ، دیگر بیماران مجبور نمی شوند که به بیمارستان ها یا کلینیک های مختلف درمانی برای آندوسکوپی و کلونوسکوپی مراجعه کنند . ناگفته نماند که انجام کلونوسکوپی و آندوسکوپی در مطب ایشان برتری هایی نسبت به بعضی از بیمارستان ها و مراکز درمانی دارد که به آن ها میتوان اشاره کرد 1. خلوت بودن نسبت به بیمارستان هایی که بیماران کرونایی را هم پذیرش می کنند 2. انجام این عملیات توسط پزشک فوق تخصص گوارش و کبد 3. بیهوش بودن بیمار تحت نظر پزشک متخصص بیهوشی که در این حالت بیمار هیچگونه دردی را متحمل نمی شود.

تشخیص و درمان سریع


با توجه به اهمیت پیشگیری از مزمن شدن و طولانی شدن یک بیماری ، یکی از ضرورت ها تشخیص و درمان سریع آن بیماری می باشد . برای مثال تشخیص به هنگام عفونت هلیکوباکتر در معده و درمان آن خطر ابتلای به سرطان معده را بشدت کاهش می دهد. همانطور که در بند بالا گفته شد در مطب آقای دکتر صفری آندوسکوپی و کلونوسکوپی انجام می شود و این امر تاثیر بسزایی در افزایش سرعت تشخیص و درمان دارد .

دقت در تجویز دارو


همانطور که می دانید اکثر داروها در کنار اثرات درمانی ، عوارض احتمالی نیز دارند . یکی از دلایلی که آقای دکتر صفری مورد اقبال قرار گرفته اند اینست که تا تشخیص نهایی و مشخص نشدن علت بیماری از تجویز دارو بر اساس ظن و گمان خودداری می کنند . همچنین ایشان دقت بسیار بالایی در تجویز دارو دارند به صورتی که در صورت امکان بیمار با کمترین عارضه هم مواجه نمی شود .

موقعیت مکانی مناسب


یکی دیگر از دلایل مراجعه موقعیت مکانی مناسب مطب آقای دکتر صفری در کرج می باشد . مطب در مرکز شهر بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا واقع شده است که انواع آزمایشگاه ها و مراکز تصویربرداری در آنجا قرار دارد و براحتی می توان با وسایل نقلیه عمومی به آنجا رفت و آمد کرد و همچنین برای افرادی که از خودرو شخصی استفاده می کنند نیز بسیار مناسب میباشد زیرا بیشتر از چهار پارکینگ عمومی در نزدیکی مطب وجود دارند . برج آراد نیز که مطب ایشان در آنجا واقع شده است دارای دو آسانسور می باشد که بیماران به راحتی می توانند به مطب ایشان مراجعه کنند .

بروز بودن علمی


یکی دیگر از دلایلی که ایشان مورد توجه قرار گرفته اند و جزو بهترین ها قرار گرفته اند به روز بودن و آگاهی ایشان نسبت به جدید ترین تحقیقات علمی انجام شده است . ایشان با مطالعه روزانه جدیدترین تحقیقات و همچنین شرکت در معتبرترین همایش های علمی و پزشکی دنیا به صورت مداوم در حال کسب جدیدترین علوم روز هستند تا بیمارن را به ایمن ترین و بهترین روش ها درمان کنند.

حذف پولیپ روده بدون جراحی و درد


پولیپ روده یکی از مشکلاتی است که تنها در حین انجام کلونوسکوپی خود را نمایان می کند ، پولیپ های موجود در روده می توانند مشکلات زیادی مانند خون ریزی و درد شکمی و اسهال ایجاد کند ، همچنین بعضی از پولیپ ها بعد از مدت دراز به سرطان روده تبدیل می شوند . در مطب دکتر صفری در صورت مشاهده پولیپ در روده بیمار با دریافت اجازه از همراه بیمار ، پولیپ بدون درد و خونریزی برداشته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در همین سایت واژه پولیپ را جستجو کنید.

همکاری مالی با بیماران


متاسفانه قشر زیادی از مردم کشور متحمل مشکلات مالی سنگین هستند ، به همین جهت جناب آقای دکتر صفری برای افرادی که با مشکلات مالی رو در رو هستند تخفیف هایی را در نظر می گیرند که هزینه های درمان فشار زیادی را به ایشان وارد نکند.

سیستم هوشمند


در بسیاری از مطب ها حفظ کردن شماره پرونده و پرونده کاغذی هم برای بیماران و هم برای منشی مطب دردسر ایجاد می کند . در مطب ایشان خبری از شماره پرونده و پرونده کاغذی نیست زیرا مطب ایشان به پیشرفته ترین نرم افزار مدیریت کلینیک مجهز می باشد که اطلاعات و پرونده بیماران را به صورت دیجیتال ذخیره می کند که از امنیت بسیار بالایی برخوردار است .همچنین بیماران در هر بار مراجعه فرمی را در گوشی همراه خود پر می کنند که شامل تمامی توضیحات بیمار و علائمشان می باشد . به این صورت هنگامی که وارد اتاق معاینه می شوند ، آقای دکتر صفری آن فرم را مطالعه می کنند و به این صورت بیمار هم چیزی از سوالات و توضیحات را از قلم نمی اندازد .

پرسش سوالات از سایت دکتر صفری


بیشتر دستورالعمل ها و رژیم های غذایی که جناب دکتر برای بیماران صادر می کنند داخل سایت موجود است و بیماران می توانند در صورت فراموشی دستورات ، براحتی به سایت مراجعه و نام بیماری خود را جستجو و آن را مطالعه کنند . همچنین بیماران ایشان و سایر مراجعه کنندگان می توانند به سایت مراجعه کنند و سوالات خود را در پایین هر مقاله مطرح و جواب خود را دریافت کنند.

اینترنت رایگان 


برهمگان روشن است که در زمان مراجعه به مطب های پزشکان امکان معطلی و انتظار تا یک ساعت هم وجود دارد . به همین جهت مراجعه کنندگان می توانند به اینترنت مطب متصل و از ان استفاده کنند تا به صورت مناسب از زمانشان استفاده کنند.






#دکتر فوق تخصص گوارش در کرج #دکتر فوق نخصص گوارش طرف قرارداد با بانک سپه #دکتر فوق نخصص گوارش طرف قرارداد با بانک تجارت



ارسال نظرات












نظرات